close

Some people live for the fortune
Some people live just for the fame
Some people live for the power, yeah
Some people live just to play the game
Some people think that the physical things Define what's within
And I've been there before but that life's a bore,so full of the superficial

Some people want it all,but I don't want nothing at all
If it ain't you baby,if I ain't got you baby
Some people want diamond rings,Some just want everything
But everything means nothing if I ain't got you, yeah

Some people search for a fountain
That promises forever young
Some people need 3 dozen roses
And that's the only way to prove you love them
Hand me the world on a silver platter
And what good would it be?
With no one to share with no one who truly cares for me

If I ain't got you with me baby
So nothing in this whole wide world don't mean a thing
If I ain't got you with me baby

有人為了財富而存在
有人因為名聲而存在
有人為了權勢而存在
有人只想要遊戲人間
有人因為慾望而存在
定義你的內在吧
我也曾經那樣迷惘,那樣對生命索然無味,充滿了膚淺的表面價值

有些人想要擁有一切,我卻可以拋棄所有
但我不能失去你,我不能沒有了你
有人夢想得到鑽石戒指
有人想要全世界
但是一切都毫無意義,如果我沒有了你

有人尋尋覓覓要找生命泉源
這是否就代表一切
有人渴望三十六朵玫瑰
這彷彿是真愛的唯一證明
將這世界放在一個銀盤中交給我
這會有多麼美好
但若沒有你與我分享
等於沒有一個真心愛我的人在身旁

如果世界沒有了你
全世界都沒有了意義
如果沒有了你 在我身邊

---------------------------------------------------------------

雷擊,這首歌給我的感覺
好愛,開始很想仔細研究英文歌的歌詞

arrow
arrow
    全站熱搜

    alison416 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()